Saturday 31 December 2011

Yes! Alhamdulillah!

Good news! Hahaha.. PMR aku dpt straight A's...

Mesti ar kene mintak something kat mak ayah aku. Actually, aku pnh ckp aku nak xperia kalau aku dpt 8a.. Tapi, ayah aku terlebih baik.. PMR belum tiba tapi dia dh beli xperia kt aku.

Hehe.. aku pun terima je la

Syaz best la.. Dia siap boleh pilih lagi. Nak galaxy note or DSLR...
Argh!!! Memang 100% best.. kalau aku jdi syaz, dua2 aku x amik..
Aku prefer iPhone 4s..

Hhaa.. angan2 mat jenin je la. Aku tau.. aku xkan dapat peluang camtu. Tapi, that's nothing. Sikit pon aku x heran. Eh.. bkn jeles tau...Sebab aku sedar diri aku ni sape. Aku tau kedudukan kewangan parents aku stakat mne..
Buat pe aku nk susahkan dorg.. ape yg dorg bgi kat aku selama ni pun dh mencukupi la..

No comments:

Post a Comment