Wednesday 30 November 2011

Slip angka giliran aku hilang!

Ini pasal pagi tadi. Aku kene pergi mrsm kkb untuk buat ujian kecenderungan. Seperti biase, samade hari sekolah atau tidak, aku akan bangun awal2 pagi. Ceh... blah la! Sejak mule cuti sekolah aku rse ni first time kot aku bangun kol 6. Selalunye aku bangun camni gak tpi tido balik. Hari ni rekod sebab aku kena bangun pkol 6 dan tak tido balik sampaila pukul 3 ptg. Time tu, mak aku soh tido. Aku nak laptop tapi mak aku cakap tido la... Kan tadi bangun awal? hahaha... cakap je x nak, letak2 kepala... aku dh x ingat pape smpi la pukul 4.30 ptg. 4.30 aku bangun sbb nak tengok tv2 Cinderella's stepsister. Tapi x de lg. Patutla... Jam belom kul 5. Aku sambung tido balik. Hahaha... Pastu aku terjaga lagi, aku tengok jam. Alamak.. bile nak kol 5 ni?... bru 10 minit berlalu. Kali ni aku x tido balik, aku bangun, minum, tengok tv. Kalau aku bangun tido petang macam ni mesti aku rase mcm mamai.

Ade sekali tu aku bangun pukul 3 ptg. Pastu, tau tak ape yg aku buat? Lepas bangun, aku pergi dapur, aku amik ikan goreng lauk tengah hari tadi pastu aku makan. Hahaha... giler! Itu bukan first time aku buat perangai gile. Dah banyak kali. Seriously, aku x sedar waktu tu. Macam mana aku boleh tau? Lepas makan, aku tido balik. Pastu aku bangun. Time tu aku ingat balik ape yang aku buat lepas bangun tido tadi. Hehe..

Ok la.. Actually ni dh keluar topic dah ni. Aku just nak cakap pasal ujian mrsm je. Tak de la susah sangat pon. Tapi, susahla jugak. 10 minit sebelum nak berangkat meninggalkan rumah, aku check senarai yang perlu aku bawa. Then, aku realised.. Aku kena ingat angka giliran aku. Aku ni ada satu perangai. Aku cepat gelabah. And the best part is~~~ I don't remember my angka giliran!!. Angka giliran is very important and I forgot that? Aku mula menyalahkan diri sendiri. Aku x bgtau mak aku. Nanti mesti dia cakap, " Padan muka! Orang dari semalam lagi dah siap awai2. Ni dak, dok tengok award Korea tu."
Hahaha... memang btol pun... Malam semalam ade MAMA (mnet asian music award). Aku x puas ati btol la.. FT Island x menang! Tahniah CN Blue! Anda semua telah membuat saya bertambah benci pada diri anda sendiri! Beza undian utk FT Island dan Cn Blue... FT Island mendahului dan bezanya lebih 1 juta... Oh My!.. Juri yang menilai asal macam x adil je. Aku tau la undian hanya 20% daripada markah sebenar. Takkan hebat sangat CN Blue??!!

Ok ok... I better stop talking about MAMA now..

Ok, dah stop! Oh.. angka giliran... Lepas sedar yang aku x boleh amik ujian kalau x ingat angka giliran, aku text cek pak. Kawan aku... Aish.. nasib baik la ade dia. Aku tak tau macam mana dia tau angka giliran aku. Aku just cakap slip aku hilang dan aku x ingat angka giliran aku. Pastu dia reply.. angka giliran aku... Thank God! Huh!.. Hebat tak aku selesaikan masalah aku walaupun gelabah sikit... Hehe~~
Sememangnya itulah kepakaran aku.. ceh!
Lepas dia cakap slip tu x penting, dapatla ruang untuk aku bernafas dengan lebih teratur. Lega!

Ujian keperibadian yang paling susah sekali! Aku tak tau sangat pasal diri aku. Lagi pun, soalan dia macam ni

" Apakah hobi anda?"
ada pilihan a, b, c, d
empat2 bukan hobi aku.. aku just tanda je la...

Ujian keperibadian tu... nampak sangat yang aku ni minat dalam bidang kewangan.. Dah yang tu yg ok sikit berbanding yang tiga lagi.. nak wat camna?

Okla.. sebenarnya... jam menunjukkan pukul.. ntah la.. Jam astro rosak. 11.30... malam!
Hahaha.. better go now.. bye! muah!

No comments:

Post a Comment