Thursday 24 November 2011

Dikejar oleh cikgu

Mimpi aku tadi best giler! X pernah aku mimpi macam ni. Hahaha.. Kalau jadi kenyataan best gak, kan? Itupun kalau.., Mana mungkin jadi kenyataan kalau benda tu sekadar mimpi.

Mimpi aku terjadi di sebuah hospital yang agak seram. Tapi, aku sikit pun x takut waktu tu. Maybe sebab aku ditemani oleh 36 orang manusia yang sebaya dgn aku. My classmates, diorg pun ade kat dalam cite ni. Kalau aku cite pasal mimpi ni, mesti x best. Ape yang membuatkan mimpi aku ni best adalah, aku ditemani oleh seorang jejaka yang x hensem (serious) tapi aku ske dia. Hahaha... Ala... Bukan sungguh2 pun. Setakat suke tgok perangai dia yang gile2 tu je. Hahaha.. dah la tu.. cite aku boring sbb blog ni pun untuk aku suke2 je... Dalam erti kata lain, semuanye psl aku dan mestilah bagi org lain boring :).. bye!

No comments:

Post a Comment