Monday 21 November 2011

Carila Sendiri..

Okay, hari ni aku bangun lebih awal sikit daripada biase iaitu pukul 9. Aku bangun je terus terpandang seorang budak kecik yang aku memang ternanti2 daripada semalam. Actually, x de pape pon yang best ari ni. Yang aku ingat, aku bangun pastu aku terus baca novel Kau dan Aku karya Siti Rosmizah. Ini kali kedua kot aku baca novel yang best tu. Tapi, tak boleh lawan la novel Ombak Rindu karya Fauziah Ashari. Hahaha.. the best novel that I've ever read.

I'm still not satisfied with them. They are my friends but how could they do this to me? Aku tak buat ape ape pon kat dorg. Yang dorang dengki sangat dgn aku asal ha? ish3.. Aku x de masa la nak layan orang yang penuh dengan hasad dengki ni.I have my own life. Cewah.. Cakap macam ape ntah. Ntah la.. aku pun x tau nape aku jadi camtu. Whatever it is, aku memang happy dengan ape yang Allah berikan kat aku. Aku x pernah sekalipun menyesal dengan perubahan sikap aku ni. Diam lebih baik daripada cakap benda yang bukan2. Walaupun perubahan ni mendadak tapi aku selesa walaupun orang lain mcm pelik aku tetibe jadi camni. Mungkin sebab aku dah bertekad nak jadi seorang hamba Allah yang lebih baik dari sebelumnya. Perhaps...

Tapi, one thing for sure.. I'm still the same Ainun. Ade perangai gile2. Memang perangai gile2 x leh dipisahkan dengan aku. Hahaha.. Seriously, kalau orang yang x kenal aku mesti akan cakap aku ni diam la, sombong la... Tapi hakikatnye, hanya orang yang rapat je yang boleh menilai aku. Aku jenis yang x banyak cakap dengan orang yang aku x rapat. Tapi adalah orang yang talkative bila duduk sekali dengan orang yang aku rapat seperti kengkawan aku.

Haha.. Dah mengarut dah ni.. better go now..

No comments:

Post a Comment